slopa fettisdagen! höhö


Ohyes, hatar semlor, äckelpäckel ;p hih
fifan har precis tränat, det var skönt =)
men har märkt att ja förlorat allt verkligen
konditionen, spelet, allting :s
jobbigt, men får väl fortsätta träna o se om ngt kmr tbx hehe :p

fick VG på mitt naturkunskap prov :D
glad jag blev,
jag längtar tills min syrra får tbx sin kanyl,
då ska jag töja örat igen jao, så snyggt de ska bli!
nu ska jag bada
S
Att du aldrig kan ge dig?
Du förstör bara för allt&alla..
Att du inte förstår det själv.
Snart ska jag nog byta efternamn helt,
förstöra allt som påminner om dig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

finns här gumman <3

Erkänn du kom på att den sidan fanns nyss ;D

och töj inte ut örat för mycket vad du än gör!!! ;D

fint med lite, men ÄCKLIGT OCH FULT med för mkt!

2009-02-26 @ 15:02:00
Postat av: Pilli

finns här gumman <3

Erkänn du kom på att den sidan fanns nyss ;D

och töj inte ut örat för mycket vad du än gör!!! ;D

fint med lite, men ÄCKLIGT OCH FULT med för mkt!

2009-02-26 @ 15:02:21
Postat av: Sara

haha aah jag har inte pallat vilja redigera mina bilder innan men så hitta ja den, den va ju skitbra höhö ;)

ska bara töja lite, som ja hade innan för 2 år sen=)



o de andra.. de handlar om samma sak som sist så du vet va de handlar om :S

2009-02-26 @ 19:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0