då för längesen

onsdag idag, blev väckt halv 1 för att vi skulle hinna med ännu ett läkarbesök.
fick blåsa i ngn konstig apparat, och det var dåligt haha,
antingen astma eller bara dålig kondis, vilket jag har. båda två haha.
men ska dit igen o blåsa när jag e klar med antibiotikan.
så har jag exem i örat? undra hur det gick till.. hum. aja.
nu håller jag på och laga god grekisk mat, mums! :)
vilket är biffar med massa grekisk krydda o annat gott gott i,
tzatziki, feta ost sallad och såklart grekiskt lantbröd till det med :)

sökte även massor av jobb igår, både i hstd och på kollon osv, kul!
mums med mat iaf! måste springa nu så inte det blir bränt
ciaao

Kommentarer
Postat av: Pilla

Ah, tips på jobb :)?

Det va jag med ju x) fast vid fyra (;

2009-02-18 @ 18:07:46
URL: http://perniillawisth.blogg.se/
Postat av: Sara

Ska bombadera dig med tips på jobb ;)<3

2009-02-18 @ 20:47:41
Postat av: Pauline

Det blir inte First Camp Tylösand i år eller? ;)

2009-02-19 @ 22:33:29
URL: http://paulineengstroem.blogg.se/
Postat av: Sara

Maybee ;) Om jag inte hittart ngt annat :P

2009-02-19 @ 23:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0