Det finns mycket man kan ha fel om..

Det finns många man kan ha fel om
Men jag trodde inte det skulle va du.

Ställt upp för dig så mycket jag kunnat, och du har ställt upp för mig.
Helomvändning eller vad?
När jag frågar säger du att jag inte gjort ngt..
Fattar ingenting, får väl sluta höra av mig då, verkar vara det du vill.
___________

Igår ringde doktorn, och tydligen har jag ngt som heter mikoplasma lr nåt, vet inte vad det heter. Men sånt Pillis hade, typ ngn infektion i blodet, o haft typ sen 6 mån tbx.. dumma läkare. Inte konstigt att jag knappt kunnat sova, varit deppig och inte velat göra ngt.. Allmänt seg. Och HOSTIG.
Fick den "starkaste" antibiotikan som doktorn sa, men vad vet jag?         Vet iaf att jag mår sjukt illa av den.. och blir hungrig konstant xD    No alcohol på 10 dar.. fuck that jag ska ut på fredag thats it!

Men iaf i går så var jag ute en sväng, träffade Jenny o hennes kompisar =) Sedan även AmmiE cp, Nathalie horan och tintiN cooling B-) Det vart nykter kväll, (nästan) och jäkligt kul faktiskt! Kul o se alla fulla med ;>
Idag jobbade vi med fotbollen, inget fel med det. Men jag var nog lite för trött hehe.. Många skratt iaf :)
Nu blir det och joina täcket o kudden, 4 timmars sömn fre-lörd, uff..

gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0