Första träningen..

.. på typ 3 månader :) Skönt som fan & kul, fast jääkligt jobbigt!
Men hela träningen gick ganska bra, fast jävligt dålig kondis.
Men sen i slutet så fick ja sån andningsnöd ;S Har aldrig fått de.. de va asläskigt.
Trodde seriöst ja skulle sluta andas, kändes som om ngn tryckte på mitt bröst o rygg. Usch!
Rökt 2 cigg idag bara så nu ska jag fortsätta hålla det lågt, och dra ner till och från.
Sen till träningslägret i Mars ska jag vara rökfri! Denna ggn ska jag fan klara det.
Aldrig mer andningsnöd fyfan va rädd jag var.. Vara sjuk, röka, ha dålig kondis och astma funkar inte så bra tsm..
Inte när man inte tränat på några månader heller. hehe..

Annars har jag pluggat hemma idag på Naturkunskap B o lite barteknik med..
Sökt massor av jobb! Även mailat till mitt förra jobb förra sommaren, så antagligen har jag jobb där!
Annars drar jag iväg efter sommarn som AuPair. Något jag verkligen vill!
Hittat några bra familjer osv :) Hade varit jätteroligt!
Helst av allt vill jag till Irland eller England. Även till USA!
Finns öven en svensk familj i Spanien :) ååhh.. vill åka nu!
Aja, nu ska jag hosta vidare framför tvn.. E helt död i kroppen. Men ändå stolt över mig själv!


Detta SKA jag fixa nu (lite sent nyårslöfte) :
* Sätta igång med fotbollen igen :)
* Sluta röka helt, fast kmr nog ta lite tid.
* Äta nyttigare (chipsen e iaf nästan veck nu;D)
* Inget mer godis (gillar bara choklad(A) )

Aja, wish me luck^^
//

meee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0