fuck everything

Hur?, när?, var?.. Vad ska jag göra?
Har ingen jag kan vända mig till.
Även om jag har lite på plats så vet ja inte om de kommer funka..
Vad gör jag om det inte funkar..
Fattar ingenting längre, kommer ändå inte orka.

Jag har ju försökt med allt du/ni har sagt, försökt med det andra har sagt. Ingenting funkar ju?
Skiter snart i allt

---

Du är den personen jag kan prata om allt med. Önskar bara vi kunde träffas oftare. Du lyssnar, utan att avbryta, ibland förstår du, ibland förstår du inte. Även om du inte förstår så lyssnar du, och säger vad du tror eller tycker. Ibland gör du allt bättre, oftast.
Idag gjorde du det bättre, kanske inte mycket, men det lilla uppskattar jag, du anar inte hur mycket!

Kommentarer
Postat av: Pilla

Runda imon bitti eller något? <3

2009-02-06 @ 15:58:11
URL: http://perniillawisth.blogg.se/
Postat av: Sara

Hade velat men såg inlägget nu =/ Träning imon:)<3

2009-02-07 @ 20:49:13
URL: http://sarahelmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0