happy days?

Läste igenom min blogg precis och det är typ bara
 negativa inlägg, deppigt o så..
Men jag skaffade denna för att skriva av mig,
så det är väl såhär min vardag ser ut antagligen?
Får väl tänka lite positivare,
tänka på Magaluf o studenten =)
Men tyvärr ser jag bara negativa saker komma ut ur det jag ser som positivt^^
Men får väl göra mitt bästa.


Idag övningskörde jag iaf,
och igår och det går jättebra =)
Kommit som längst till sannarp haha, bra sara ^^,
Och typ, laholm o sånt menmen..
Lite nojjigt första ggn genom rödljusena
 o de haha men de gick bra :)
Sen var jag och jennie ute å gick en runda,
skönt var det.
Speciellt när ja mår så illa av medicinen..
fyfan, vågar ju knappt gå utanför dörren ,
rädd att ja ska spy >.<
I Helgen hoppas ja på fest på lördag,
för antibiotikan tar slut på söndag!
Men är såå jäkla sugen på en kall god Öl nu,
mm hade vart gott ;p
Nu ska jag läsa lite i barteknik böckerna, och lite i drinklistan,
sen ta ett varmt skönt bad!
//

Någon som vill hjälpa mig med min blogg lite? =( Den e ful..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0