sanningen bakom size zero :s

just nu är det paus.. men fyfan :s
Det är helt sjukt som dom säger på tvn
att designers gör kläder i size zero, modellerna måste ju anpassa sig efter det
det gör ju så att vissa får ätstörningar, även ifall dom verkligen inte vill.
innan har ja tänk att de e liksom lusten man har på att äta
men nu i slutet av programmet, så hon som testat den dieten.
sa att redan efter 3e veckan har hon börjat se anorlunda på mat osv..
jävlar vad allt sitter i psyket..

själv skulle jag aldrig få för mig att sätta mig själv i en sån diet
visst, jag e sjukt missnöjd med min kropp, och ändå gör jag inte så mycket åt det.
visst jag tränar, men ja älskar mat osv!
inte för att jag skulle vara rädd att hamna i den situationen att man ser anorlunda på maten.
för jag tror själv inte att jag skulle vilja ge upp all den goda mat som finns haha xD
men jag skulle nog inte klara av en sån diet..
kanske för en miljon haha ;) näe vettifan, man kan inte säga så mkt om man inte själv varit där.
tycker bara det är helt sjuka ideal det finns nuförtiden, modeller, skådespelare och andra kändisar..
fyfan asså.. bra program iallafall

idag var det barteknik, och jag fick smaka på pontus och jocke's drinkar dom ska tävla med,
fyfan vad goda asså! nä nu ska jag sova, o imon få redap å mitt resultat på naturkunskap b provet, hoppas på ett vg!
S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0