snart helg =)

fast blir ändå ingen alkohol för mig! :@
klarar väl mig..
stackars emelie har legat på sjukan nu några dagar :(
så vi ska ha myskväll imorgon eller på lördag :)
mamma e inte heller hemma haha, så jag och svenne ska äta toast skagen på fre,
heta räkor på lördag, massor av chips (A) och cambozola lr vad det heter, med kex!
mums, sikken fet helg höhö..

fick brev idag från Polismyndigheten i Hallands Län.
Präktigt namn dom har va?? jävla cpn.. blä!
" Åklagarkammaren i Halmstad / (Massa utlänska namn), angående narkotikabrott, skattebrott, medhjälp till olovlig försäljning av alkoholdrycker.

För att höras som vittne kallas Ni till huvudförhandling i tingsrätten.


Jävla onödigt, och jävla mig lite sent va? Ringde för å höra vad fan det handlade om,
och då är det tydligen Mira's man jag ska vittna mot? :s
Det var liksom 2 år sen det var rättegång mot Mira.
Jag trodde gubbfan redan satt inne, men ack så fel man kan ha då..

Dom får skylla sig själva, jag minns typ ingenting av honom nu ändå, gått över 2 år ju.
Plus att detta inte är föräns 19 maj.
Jajaaa..

Igårkväll blev det långrunda med Marcelo =)
Sen idag så har jag redan vart ute med fippo liten stund =)
Lång runda senare hoppas jag på!
Nu ska jag laga kycklingwook med broccoli, minimajs, garlic thaisås och äggnudlar!
mums!
Sen fortsätta söka lite jobb.. hihi
ciaaoo

kommer en sötsöt bild på mig&pillisen=) bara för vi ska ut å gå sen<3
förmodligen :D
ja o pilla=)


Kommentarer
Postat av: Pilla

Snygga vi är ! =)

Får festa snart igen tsm <3

2009-02-21 @ 16:47:37
URL: http://perniillawisth.blogg.se/
Postat av: Sara

Absolut! :)

<3

2009-02-22 @ 01:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0