snö, snö, mera SNÖ :)

God morgon? God mitt i natten? ;p

Innan Melodifestivalen började så gick jag och Pillisen ut en promenad,
höll inte tiden men tydligen gjorde hon, så lite över en timme ;)
Skönt var det, älskar o va ute, spec när det är snö!
Gick förbi nyöppnade "Trönninge Livs" ^^
Typ dyrt som fan där inne, men billigare än Kinesstället iaf haha (rolles för ni som inte fattar)
Och godiset såg fräscht ut, men kanske inte lika fräscht om 1 månad ^^
aja, e inte så mkt för godis ändå ;) Pilla's del dedära haha!

Sen blev det Melodifestivalen, tror jag e den enda som tycker detta, men nr 2 skulle gått vidare..
Nån som håller med? :)

Efter Melodiskiten och en film så blev jag promenadsugen igen :o
Mätta som vi var så blev det ut en runda till :)
Hade med oss varm oboy i termos, mys =) Tog massa cp foton & jag ramlade :( haha!
Några bilder kommer nu, resten imon :)
Döda mig inte Pilla<3 haha!

[ Förresten, om nån bryr sig så har jag bara rökt 2 cigg idag : )
Och rökt mellan 2-4 varje dag i 2 veckor, inte köpt några, (fått/tatt av mami hehe:P)
Duktigt av mig va?! =)
Nu återstår det bara att sluta helt.. Jobbigt!
 Men man ska inte göra det jobbigare än vad det är]


gfhd
hjärta
hdgfhdf

Godnatt& Sov gott , för det ska jag:)
S
<3


Kommentarer
Postat av: Pilla

Haha xD Snygg man är .. ^,

Härliga studer med dej igår :D <3

2009-02-22 @ 11:56:07
URL: http://perniillawisth.blogg.se/
Postat av: Sara

Hihi aa ;D fan va kul de va<3

2009-02-22 @ 13:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0