´ tisdag

Skönt med lov, samtidigt tråkigt!
Idag blir det ingen träning för min del ;s fått feber igen,
vilket är konstigt med tanke på att jag har antibiotika?

Har storstädat i mitt rum nu,
rensat veck allt onödigt
och kläder o skit som inte passar längre,
dammat, damsugit och torkat golv med >.<
Usch va äckligt! Tog typ 3 timmar.
Men fick slängt en stor svart sopsäck full med saker iaf ;)

Nu ska jag ta mej en kopp te,
senare göra kycklingsallad med fetaost,
och sen ska jag övningsköra till maxi med mami=)
Vill bli frisk!

Förresten så ringde dom precis från Tylösand,
vill att jag ska komma på intervju/möte den 5e mars.
Om jag vill jobba där i sommar igen eller inte..
Känner mig inte så sugen,
men men jobb=pengar. Pengar = körkort&resa!
Har lite tid o tänka så ;) Ciao!
//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0