världens bästa

vill bara skriva att jag har världens bästa mamma
oftast är det bara negativa saker, ex om jag inte får som jag vill ;)
så bara klagar man, men i det stora hela, så är du världens bästa<3
och jag e glad som har dig.

//

nu när jag vart nere så länge, antagligen pga microplasman jag fick..
så vill jag bara vara glad igen.
och nu dom senaste dagarna har jag bara blivit gladare och gladare,
ser positivare på saker och ting nu =)

men med bara några ord, inte ens elaka, utan att du själv vet
så drar du ner mig dit du är, och det enda jag vill är att få dig tillbaka
jag försöker, och tänker inte ge upp!
(inte om min mamma om någon tror det)

[En viktig sak! Döm inte mig efter färgen på min blogg haha ;)
Hatar rosa, vet inte varför jag har det på bloggen, tyckte det blev fint :S?
haha var bara tvungen o skriva det]


Igårkväll var jag med Emelie =) haha vi börja tjafsa lite över en cola?
Vi e roliga vi, vi är helt olika varandra men ibland kan det vara bra!
Igår åt jag pyttelite chips, vilket inte är likt mig haha ;)
För jag hade andra godsaker! Nämligen ost =) Cambozola,
så otroligt god! Jag tycker den smakar som en blandning av Brieost och Gorgonzola typ,
med lite smak av vitlök också.
--->
mums

Fast visst hade det varit snyggare om jag skrivit,
igår blev det ost, kex och vin! mums :)
 BLÄ Vin är det äckligaste jag vet (förutom Dessertvin) 
Och dessutom får jag inte dricka alkohol förän måndag,
så hade det varit något i den vägen så hade det blivit Öl :)
Ni som känner mig ni vet haha

Oh herregud så mycket jag skrev nu :s Om ingenting egentligen,
aja skaffade denna för att skriva av mig, skiter i om någon läser, bara skönt att få ut det man känner.
Utom genom ilska, vilket jag vart bra på innan^^
S

Kommentarer
Postat av: Bells

ingen fara men vad vill du veta :D ?

2009-02-21 @ 18:37:59
URL: http://bellyy.blogg.se/
Postat av: Marika

Du är ett cp sara.!:D

2009-02-21 @ 20:48:31
Postat av: Sara

Hihi jag VEEET ;D

2009-02-22 @ 01:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0