Lillehammer :)

Att gå ut och jogga igår kväll var ingen bra idé, inte heller gå ut o gå en timme med Jennie.
Fifan vilken slem hosta jag hade imorse, och ont i bröstet.
Fått tid hos läkaren typ 8 imon morgon:O
Jajaa.. Vart ute en snabb runda med Frippe imorse, elr ah.. Vid 2 på dagen när jag vaknat hehe(A)
Skönt var det..
Sedan övningskörde jag :D Nojjigt som fan i början jaoo..
Inte kört på några månader heller och det gick mycket bättre idag än det gått innan, och jätteroligt var det =)
Imorgon ska jag nog ut på 117 för första ggn.. =/ läskigt, men ah de klarar jag :)

NORGEE!!! blir det förmodligen på söndag :):)
Inte helt säkert ännu, men om jag får ledigt av skolan måndag, tisdag så åker jag iväg med mamma :)
Det ska bli så skönt o få komma bort från äckliga halmstad. Alla idioter osv.
Ingen tv, ingen dator, bara plugg, lååånga promenader med frippe i 20 minusgrader och såklart fota med mamma :)
Och träffa mormor & morfar i fina Lillehammer :)
Hoppas hoppas vi åker!
Nu ska jag gå och möta några kompisar, o kanske först ta en snabb dusch =)


 =)
Frippe sötnos =)

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0