Sjuk som hultan 07

Luftvägsinflammation eller något.. Pencillin/Antibiotika i 10 dagar nu, ingen alkohol.
Blev ändå lite i fredags :) Men nu blir det lugnt, och på söndag får jag äntligen börja träna!!
Det tråkiga är att jag mår jätte illa o dåligt av pencillinet/antibiotikan :S Aldrig gjort det innan..
Påminne om hultan 07, så jag skulle vila för det höll på o bli lunginflammation, istället åkte jag på festival i 5 dagar med alkoholen&hostmedicinen och tabletterna i högsta hugg.
Hoppas jag e frisk i MAGALUUUUF!  26/5-9/6


Jag vet inte vad jag kan göra mer, om jag kan göra mer för dig. Försöker så mycket jag kan men det är svårt.
Vill dig allt väl och det vet du.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0