Tillbaka igen!

Jahopp.. Efter att Gabbi sagt till mig att jag borde skaffa mig en blogg,
så jag jag återställt mitt lösenord så nu är jag tillbaka. Haha
Braa för att jag tydligen skriver så mkt på bdb. Jao.. Egentligen gillar jag inte att blogga så mkt :s
Att folk läser osv osv.. Men det är ett jävligt bra sätt att skriva av sig på, skönt som fan.
Så skiter i om jag inte har några som läser eller inte, bara skönt o få skriva av sig :)

Då borde jag väl ta upp det som gjorde att Gabbi ville jag skulle skaffa blogg x)
Att jag verkligen, verkligen vill börja träna igen!
Inte tränat fotboll på.. hmm, typ 4 månader kanske?
Tappade lusten samtidigt som jag tappade livsglädjen.. Men nu har jag fått tillbaka suget på att spela fotboll!
Men så är jag sjuuk, och har hostat i nu 4 veckor ungefär. Läkaren sa att jag kan hosta i upp till 6 veckor så..
Positivt sett: 2 veckor kvar, yeyy .. heh..
Men iaf så får/ska jag inte träna föräns på söndag, och jag längtar till och med!
Fast idag blev det en runda på en timma med Jennie runt hela trönninge =) Skönt var det, lite kallt bara.
Röker även mindre nu än jag gjorde innan, förutom när jag festar på kanske!

Det finns en sak jag inte förstår. Och jag vill inte nämna namn.
Men om vi nu är så bra vänner.. Hur kommer detta sig då? Det som du skrev och sa..
* Tro det eller ej, men detta är riktat till 2 olika personer som knappt ens känner varandra.
Men det handlar om exakt samma sak.
Men riktat till den ena är att jag kan säga att jag är riktigt besviken och ledsen. Trodde inte man ens kunde göra så mot någon man kallar vän. Men nu vet jag.

Det var riktigt skönt att få skriva av sig! Kommer nog bli mycket mycket mer..
En liten hälsning till dig Gabban ;)

//

Kommentarer
Postat av: Gabbi

haha det är bra sara! här kan du skriva så mycket du vill ;d

2009-01-27 @ 17:59:51
URL: http://gabriellaolsson.myblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0