???????

Ville bara veta att du vet att jag bryr mig :)
Och det du skrev då förstår jag att du vet.
Hatar mest av allt när ens vänner inte mår bra,
och då vill ja försöka finnas där så mkt som möjligt.
Då kan jag verka tjatig ;)
Men ofta behöver man vara för sig själv,
och inte vilja att någon som helst stör, brukar jag vilja iaf.
Så förlåt =) Men tack för det du skrev.
Jag e GLAD super glad att vi blivit bättre vänner.
Älskar dig med =)
               ***
dagens träning var den jobbigaste på säkert ett halvår jag varit med om..
men helvete va skönt det kändes efteråt!
men vet fortfarande inte vad jag ska göra..
ska jag fortsätta? jag har börjat få tbx viljan igen..
men jag är en sån som verkligen nte har ngt tålamod..
tror att jag ska få bra kondition o bli smal på typ en vecka
och det går ju inte, det vet alla ju..

så jävla besviken på mig själv, över många saker,
och även på att jag inte har något tålamod.
speciellt över att jag "bara" röker 1-3 cigg per dag, men aldrig lägger av helt?

aja, tuva e sötast, här kmr bild på henne när hon tränar på en sån sak hos dom,
haha så söt, hon va på den typ 10 min.
sötare unge finns ju inte, hihi



S
---
De enda jag kan säga är att jag trodde bättre om dig
mycket bättre.. du e ju körd på riktigt, o du fortsätter bara lura dig själv
lycka till i framtiden^^

Kommentarer
Postat av: Pauline

Joo vesst, jag kommer imorgon :). Hon emelie från First camp har typ ringt mig hela veckan och frågat grejer.. men vi ses imorgon :)!

2009-03-04 @ 11:54:12
URL: http://paulineengstroem.blogg.se/
Postat av: Pilla

sån träningssak har vi med ;)

Va det dom som du skulle på bion på lördag :)?

Jag hänger gärna med vi kan ju höras i efttermiddag. för vi måste väl boka och sånt piss :) <3

:) fintex darling <3

2009-03-04 @ 12:21:56
URL: http://wisth.devote.se
Postat av: Sara

Vill också ha en sån träningssak!! :p

Ah jag tror det är dom =) Okej! men vi hörs när du kommer hem från skolan på msn eller ngt :D<3

2009-03-04 @ 13:32:10
URL: http://sarahelmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0