jb suger

hade jag fått välja om i trean
så hade jag valt sammhäll/idrott fotboll.
tänkte byta i tvåan, men då hade jag fått börja om me 92orna..
fan heller, asså jb suger seriöst.
idag fick vi samma uppgift som vi gjorde för några veckor sedan
men enda skillnaden är att denna gången skulle vi hänga upp de i plancher på väggen?
jag menar, vad fan e meningen med det. och de enda svåra var väl att skriva för hand på ett papper,
och läsa i en bok. herregud. väldigt svår uppgift, så man måste göra den om&om igen.
hade vi betalt för vår skolgång i sverige så hade jag vandaliserat denna äckliga jävla skola så mkt..
hade fan tänt eld på skiten.

aja, där kom min pms för denna månaden tror ja,
men bättre att dampa här än på min stackars mamma,
fast hon fick me höra lite nyss haha.

imorse så sov jag till 20 i 8, då kom emelie imklampandes i mitt rum.
jahopp gomorron på dig med.. fyfan va trött jag var, stängt av klockan i sömnen igen.
därmed har jag nytt rekord! duscha, äta frukost, föna håret. på 12 min!

nej nu ska jag plugga naturkunskap B och barteknik.
förövrigt så e jag fet och måste banta. men tyvärr så har ja ingen diciplin på mig själv
så jag kmr va ett fetto på studenten+magaluf.
och pilla sviker våran "gå ut och gå varenda dag regel" :( dumma dej..
S

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förlåt gumman :( Men jag har inte heller någon diciplin på mig själv.! eller åtminstone ingen ORK!! <3<3

2009-03-02 @ 13:19:12
Postat av: Sara

De e lugnt babe =) Tycker iaf vi ska gå ut en liten runda snart så du får prata av dig, det behöver du<3 Vill inte att du ska va ledsen själv<3

2009-03-02 @ 14:43:48
URL: http://sarahelmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0