jobb och röntken ^. VILL HA SOMMAR

tjiho! svårt o komma upp imorse men är pigg nu!
skönt med soolsken och lite vind =)
mötte catta på bussen och senare pauline i stan =)
det var längesen haha, snackade massa gammal skit om jobbet 08 ;)
arbetsförmedlingen kl 10, trodde det skulle gå snabbt
men neeeej, vi fick typ nr 75,76 och 77.  Kom in ca 12.30 ^^

2½ timmar senare uff jobbig väntan.. men jag och pauline åt på jb sålänge
det var faktiskt god mat för en gångs skull! pizza och typ potatis =)
är faktiskt glad att jag drog upp mig själv ur sängen idag
för antagligen så blir det jobba på tylösand i sommar med :)
faktiskt glad för det, dom har ändrat arbetstiderna till ca 6 timmar om dagen, 5 dagar i veckan.
även liite högre lön nu iaf eftersom jag är 18 denna sommarn..
hoppas bara catta också får jobbet, slipper jag bo hos pappa denna sommarn med ^^

sen röntka jag lungorna med, usch de gillar jag inte, fick ju inte ha kläderna på sej :(
jävla läkare.. tur att de va kvinnliga läkare då iafxD
hoppas jag inte har kol o dör.. haha!

JAG VILL HA SOMMAR NU :)


S

---

uppd...


Hur FAN kunde du göra något sånt här?
Mot mig och mot alla andra..
Och mest mot dig själv!!
men ja vet va de handlar om o du borde ha fattat redan!!!!!
visst du mår väl ännu sämre nu men kan du tänka dig hur fan jag mår??
känns som om allt är mitt fel, fyfan
FYFAN när man precis börjar må bra så händer sånt här
har så jävla dåligt samvete även om jag inte ens viste om någonting!!!!
trodde du  va bättre :/

förlåt ja va tuvngen o skriva av mej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0