lördagen

så vart de utgång =)
drog hem till lilla jenny för att vänta tills hon var klar.
sen stack vi hem till hanna, grattade henne och förfestade
skittrevligt folk osv =)
stör mig iaf på att man träffar folk som känner igen en
och man känner igen dom, men kommer inte på varifrån haha ;p
iaf sen blev det asian och valentine,
men lite tråkigt för jag har inget minne av vad jag la mina pengar på.
antagligen dricka men endå..

idag pallade jag inte träningen för jag vill inte vara med på något jävla foto..
på fredag blire antagligen moon för dom öppnar för 18åringar på fredagar ;D
träffade även Dig igår och det var trevligt:)
S

jaglite fulla :S

Ser ut som om jag ska strypa jenny haha, tack för en trevlig kväll alla!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0