sjuk träningsverk haha..

fyfan.. träningen igår visade mig verkligen hur otränad jag är!
så fort jag trycker ifrån foten/benet från marken med varje steg
så känns det som om jag ska få kramp haha ;)
men ja ska fan träna på torsdag!
nu har vi bokat biljetterna till lördag till bion med :) den ska nog va skitbra !

imorse vart jag uppe kl 7. tro det eller ej men i was!
blodprov och halsprov, sen hudkliniken med,
men det visade sig att min leverfläck,
kan kalla den prick för den är så liten xD den va ofarlig.
men mamma som insisterade på att kolla upp den för jag solar med olja ;) haha
imon ska jag röntka lungorna och träffa jenny! även massa annat inplanerat >.<

Lagat fisk i cocoscurrysås med ris idag fyfan vad gott de vaa=) o jag gillar inte ens cocos!
vad har hänt med den saran som hatar o laga mat och fått ig i kök xD ?
ikväll ska jag ut och gå med jossa=)
S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0